TRX – Total body Resistence Exercises

Závěsný trénink TRX představuje nový druh cvičení založený na principu využití váhy vlastního těla. Využívají jak profesionální sportovci, ale velkou oblibu získává i mezi širokou veřejností.

TRX tvoří nastavitelné pásy opatřené sadou karabin, univerzálně použitelné pro každy druh postavy. Principem tréninku je zavěšení jedné části těla do popruhů, přičemž druhá část zůstává v kontaktu s podložkou. Podle tří základních principů nastavení intenzity tréninku, lze každý cvik upravit podle výkonnosti jednotlivce. Kombinace vlastní váhy těla a svíraného úhlu s podložkou tak ovlivňuje výslednou intenzitu cvičení.

Závěsný trénink poskytuje novou možnost rozvoje funkční síly a flexibility. Blahodárný vliv má také na rovnováhu koordinaci a stabilitu těla. Cvičení umožňuje posilování celého těla bez jakéhokoliv omezení pohybu. TRX rozvíjí sílu, rozsah pohybu, redukuje hmotnost a zlepšuje fyzickou kondici.

Hlavní výhodou TRX je prostorová nenáročnost a jeho všestranné využití. Mohou ho využívat nejen muži, ale je velice oblíbený i mezi ženami. Posilování s TRX pomáhá připravit tělo na různé sporty, jako je třeba golf, atletika či tenis. Využívá se k rehabilitaci, cvičení pro seniory i vrcholové sportovce. Ve světě získává masivní popularitu mezi širokou veřejností.

You may also like...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *